19 de juny, 2009

S'ACABA EL CURS I VENEN LES VACANCES


Soc el Raul, vull explicar que m' agradat mol estar aqui a la Aula d'acollida; no u se si vindre a 4t .M'agradat fer amics jugar amb ells ,m'agradat fer feina amb en Pep i les altres professores i professors. Adeu amics i amigues, professores i professors.


Hola soc la Stefany , i vinc del Ecuador . M´ a agradat estar molt a catalunya . Y tambe m´a agradat estar amb la meva mare i tambe estar a l´aula d´acollida , pero a vegades extraño a la meva familia pero de una altre forma .m' agradat tenir al costat la meva la meva mare. Penso que despres de 4 anys en vacanses pudre anar a l'Ecuador.
m' agradat tenir molts amics a qui pero a vegades en barallo amb ells pero ens perdonen. m' agradat estar amb els profesosrs i professoras sobre tot amb el Pep .
adeu " bones vacanses " " i bon estiu "
adeu pep que to passis molt be.

Hola soc la Bea,tinc 9 anys i vinc de Brasil . Estic molt contenta d' estar aqui amb la meva mare.
Tinc molta falta de la meva familia. Estic molt contenta d' estar a l' aula d' acollida,
i d' estar amb el Pep. Potser a les vacases m' vaix a Brasil.E fet molts amics /gues a l' escola pro alguns molestan.
amb sap molt d' greu no puder l' any que ve vindre amb el Pep. Pro per l' altre canto estic conteta per que e apres molt de català.Pep que en les vacanses to pasis molt be.
BON ESTIUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Soc la Elena El dia 23 de juny acabarem al colegi i anire a Rumania amb l' Ana i la meva avia.Maçanet magarda mol parque ting moltes amigues .tinc uns prorfessos mol bons .